onsdag 25. november 2015

After-workout fuel

Wohoo, spinningtimen jeg var på i dag var sinnsykt morsom! Jeg synes noen ganger norske instruktører kan være litt småkjedelige. Er liksom ikke noe "YEAH, KOM IGJEN!" Og jeg trenger det når jeg trener! Jeg trenger at jeg kan svette, puste, pese og smile om hverandre. Men i dag, da jeg var på 4x4 spinning intervall, ble jeg så gira av instruktøren. Hun var fra Brasil og var crazy! Og jeg digga det. Hun spilte bare masse latinske partysanger, og når Ricky Martin strømmer ut av høytalerene, ja da må man jo bare bli gira!

Etter trening er det viktig å få i seg et skikkelig måltid, stappfult med energi. Jeg blir alltid veldig fysen på noe søtt rett etter trening, så jeg liker å enten ha en god juice, lage en smoothie eller spise noe med banan rett etterpå. I dag hadde jeg rester fra en juice jeg kjøpte på LETT i går. Så da ble det den, sammen med et hjemmelaga rundstykke med nøkkelost, en halv avokado og sukkererter. Et mektig måltid med masse gode næringsstoffer!




Resten av dagen går til ærend, litt rydding og organisering her hjemme og avkobling. Har hatt store planer om å rydde klesskapet. Så vi får se da - det er noen timers jobb for å si det sånn!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din kommentar :)