mandag 2. november 2015

Hurra for en ny uke!

EDIT: Innlegget ble skrevet i går kveld, i god tro om at jeg skulle sprette opp av senga i dag helt frisk. Jeg er fortsatt syk. Men jeg er fortsatt glad for at en ny uke har begynt, for jeg håper at dette er siste sykdomsdag! Alltid optimist!


Hurra, det er mandag!! Sjelden jeg er så gira på at en ny uke skal begynne, men uka som var har gått til sykdom, sykdom og sykdom. Så nå er jeg bare supergira for at mandagen er her, og jeg kan begynne litt på nytt.


Her skulle det være et vakkert og flatterende bilde av meg selv fra i dag. Det finnes ikke likevel.


Siden forrige uke ikke var helt som planlagt, har jeg ikke laget det planlagte mandagsinnlegget heller. Det har ikke akkurat vært masse tid til å lage oppskriftsinnlegg eller ta bilder av sunn og deilig mat, når man sliter med å holde maten inne.

Jeg ville egentlig starte uka med et brak og få til en treningsøkt i dag tidlig. Men det lot seg ikke gjøre pga legetimer osv, så da får det blir treningssart på onsdag. Bedre sent enn aldri! Og denne gangen mener jeg det. Hallo, jeg har jo faktisk publisert treningsplanen min sånn at alle dere kan lese det. Så da har jeg vel ikke så mye annet valg?




Siden jeg ikke har noen inspirerende matbilder akkurat nå, kan jeg publisere noen som ikke er mine. Jeg elsker å surfe gjennom We Heart It når jeg trenger inspo til alt mulig, eller bare kjeder meg.


Inspirasjon til helgefrokost


Grovbrød med peanøttsmør og banan.. NAM



Blåbær... Min favoritt


Nå er det klementinsesong!!


Jeg håper virkelig denne uken blir bedre enn den forrige, og at jeg kan komme ajour med alt som ikke har blitt gjort.

Håper alle får en strålende mandag!

1 kommentar:

Tusen takk for din kommentar :)