søndag 15. november 2015

Solen skinner og godt er det

God ettermiddag!

Er det ikke deilig med solskinn i dag? I Oslo har været vært helt nydelig i dag. Jeg passer fortsatt hus, det er så deilig og lyst her inne! Er veldig gira på egen leilighet snart - alt til sin tid.

Frokosten i dag ble inntatt ved kjøkkenbordet (gleder meg til eget kjøkkenbord), og bestod i dag av solstykker (Pågen) med lett nøkkelost, en skål druer og masse kaffe.




Så var det bare å dra på seg treningstighsten, snøre på seg joggeskoa og komme seg ut i finværet! Jeg er ikke noe glad i å jogge eller løpe, men har lagt min elsk på powerwalking. Så jeg fant veien fra Berg til Sognsvann på Google Maps, gikk dit på 40 min og gikk en runde rundt Sognsvann etter det. Deilig!







I kveld forlater jeg hus og pus og drar tilbake til meg selv. Skal poste en oppskrift senere i dag på en deilig vegetarrett! Hvis dere driver med kjøttfri mandag, så kan jo dette være noe å prøve i morgen?

Håper dere har en super søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din kommentar :)