mandag 23. november 2015

Når frokost blir lunsj osv.

Jeg elsker de dagene hvor frokosten blir inntatt klokken 13:00, man får hørt gjennom hele Radioresepsjonen med kaffekoppen i hånden og kan tenke at "idag skal jeg ikke rekke noe!"




I går kveld/natt ble jeg endelig ferdig med eksamen. Det føles så deilig. Det er siste eksamen jeg skal ha på UiO, det er så rart! Følelsen jeg har i dag unner jeg alle å ha! Jeg tok opp denne eksamen fra forrige semester og har virkelig slitt veldig med å finne motivasjon og lyst. Men det gikk til slutt og jeg er veldig stolt over meg selv!

Bloggen har jo blitt ganske nedprioritert den siste tida - man kan ikke rekke alt. Dessuten blir middagene aldri helt som planlagt i eksamentida, og jeg har kost meg litt for mye med kakemenn og potetgull. Men men, sånn er det. Det fikk meg jo gjennom de sene kveldene, så på en måte var det verdt det! Som kurslederen min sa: "bare kom deg gjennom den helga her, og på mandag begynner du på nytt med kosthold og trening i fokus!" Og det har jeg tenkt til!




Nå som jeg ikke har flere eksamener å lese til eller stresse over, kan jeg holde fokuset på andre ting. Jeg jobber mye med meg selv for tiden, på grunn av unødvendig stress som sliter meg helt ut. Jeg prøver å finne tilbake til den indre lykken og indre roen. Skal prøve meg på noen øvelser jeg har funnet, så kommer nok til å skrive et innlegg om det senere i uka.

Søndag er det jo 1.advent allerede! Tida går så sykt fort. I dag har jeg tenkt til å rydde og vaske leiligheten, og begynne å pynte litt til jul. Jeg elsker jul og vil ha julepynt fremme så lenge som mulig! Så jeg tjuvstarter og begynner i dag jeg.

Middagsplan for uka har jeg også lagd, her kan dere se den:



Ha en fin mandag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din kommentar :)