fredag 13. november 2015

Fredagskveld med alt på stell

Siste gang jeg skal rime i en overskrift, jeg lover. Men jeg har desverre en forkjærlighet for nødrim.

Fredag igjen! Deilig. Fredager er alltid deilig synes jeg, uansett om jeg kanskje må på jobb dagen etter eller har en deadline som nærmer seg. Man kjenner likevel på den helgefølelsen, og jeg som har søndag som favorittdag gleder meg allerede!

I dag er det jo fredag den 13, uææ. Håper ingenting skummelt har skjedd med dere! Det eneste uhellet jeg har hatt i dag var at jeg ikke fikk sove og dermed ikke fikk kommet meg på den planlagte styrkeøkten i dag tidlig.

Jaja. Det er jo det søndagene er for, å ta igjen det tapte? Er meldt strålende sol på søndag, så planlegger å ta treningsøkten ute i skogen i stedet!

Jeg og Tim passer hus og pus i helga, og det er så kos! Deilig å ha litt plass å boltre seg på, og ikke minst en liten stor katt som suser rundt.




Kjøpte det nye Shape Up, melon og farris og har planlagt skikkelig sofakos hele kvelden. Samtidig kan jeg jo få litt inspirasjon til å komme meg opp av sofaen og få litt treningsmotivasjon. Mange gode tips i denne utgaven av Shape Up.





Et stort pluss med Shape Up, bortsett fra at de har mange gode oppskrifter, er alle testene! Jeg ELSKER mattester. Denne gangen har de testet revet ost. Jeg synes jo sånt er veldig spennende.




Dere har kanskje en litt mer aktiv fredag enn meg? Jeg er utrolig glad i å bare være hjemme, tror jeg alltid kommer til å være sånn. God helg!

1 kommentar:

  1. Revet ost er ikke bare revet ost. Mye av det er jo ikke en gang egentlig ost!

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar :)