torsdag 12. november 2015

Lett som en plett

Jeg må bare tipse om en super kafè i Oslo - LETT.




Jeg synes det kan være vanskelig å motstå fristelser når jeg er på for eksempel Espresso House - ikke fordi jeg er så glad i melkebaserte kaffedrikker, men fordi jeg er veldig svak for muffins.




På LETT selger de bare sunne drikker og retter. De har smoothies, shaker, salater, wraps og snacks. Selv er jeg veldig fan av salatene. Man velger basen først, så protein og så grønnsaker og eventuelt oster og dressinger. Dermed kan man kontrollere hva man får i seg på en veldig fin måte.




Jeg valgte en utrolig god salat med spinat som base, kylling, vårløk, rødkål, gulrot, agurk, linser og vinagrette. Åh, det var så godt. 




Kan også anbefale kakao- og avokadoshaken! Veldig god når man er litt fysen.

Neste gang du har avtalt en kafèbesøk med venner, kan du jo foreslå dette stedet? Man får kanskje ikke kaffe latte eller sjokolademuffins, men det skader ikke å prøve noe nytt! 

LETT finnes kun i Oslo - sjekk ut nettsiden og instagramen deres! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din kommentar :)