onsdag 4. november 2015

Grønn smoothie

GOD MORGEN!

Jeg føler meg så utrolig mye bedre, og godt er det. Endelig litt energi i kroppen. Jeg fikk gjennomført yoga-timen i dag tidlig, og ser frem til en dag med lesing og studier.

Ja, jeg ser faktisk frem til det. Etter over en uke på sofaen, er det lite som slår følelsen over å faktisk ha gjort noe produktivt. Hjernen fungerer kanskje litt treigt enda, men jeg sitter nå i hvert fall på lesesalen, og bare det er bra for meg akkurat nå.

Nå sitter jeg med dagens litt sene frokost, bestående av knekkebrød med avokado, litt spekeskinke og et kokt egg. Og kaffe da. Masse kaffe.




Kom over en smoothie-blanding på Rema 1000 som jeg ikke hadde sett før. Den måtte jo prøves! Blandingen består av grønnkål, ananas, mango og banan.





GRØNN SMOOTHIE

120 gram smoothieblanding
50 gram vaniljeyoghurt (bruker den posen fra Q-meieriene)
1 dl appelsinjuice
Vann




Smoothien blir med på lesesalen i dag.

Poster en middagsoppskrift senere i dag. Ha en fin onsdag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din kommentar :)