søndag 25. oktober 2015

Sunday mornings that never ended

Søndag er min favorittdag.

På søndager har jeg allltid fri. Jeg kan sove lenge, lage ekstra gode frokoster og se på Friends hele dagen.

Søndager er litt enten eller - enten kan søndag være kjempeproduktiv, der jeg får gjort alt det jeg ikke har rukket de andre dagene i uka. Jeg rekker å trene, å jobbe med skolen, rydde leiligheten og organisere roteskuffen.

Eller så får man ikke gjort noe som helst.

Uansett så trenger man den dagen hvor man har friheten til å faktisk velge hva man vil gjøre.

I dag lagde jeg digg frokost med arme ridde og oppskjært frukt. Resten av dagen skal gå til planlegging av den kommende uken.





På søndager pleier jeg som regel å planlegge alle middagene for uken som kommer i tillegg til å skrive handlelista for uka. Her er kan du se middagsplanen for uka:



Den pleier som regel å holdes, av og til med noen justeringer.


Håper alle får en strålende søndag! Nyt dagen og gjør akkurat det du vil! Jeg skal slenge på meg joggeskoa og komme meg ut i høstsola.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din kommentar :)