søndag 25. oktober 2015

Dessert hver dag!

Det er viktig å kose seg litt hver dag.

Kosen trenger absolutt ikke være usunn! Lag en stor fruktsalat og ha det på lur i kjøleskapet. Da kan du spise dessert hver dag med god samvittighet. Dessuten får du i deg fem om dagen på 1-2-3!

Å lage fruktsalat tar ikke lang tid, det er bare litt kjedelig å kutte opp alt. Men det er verdt det, jeg lover.


Her kommer en oppskrift på fruktsalaten jeg slengte sammen i går kveld:


Finn frem den frukten du liker best! Jeg brukte ananas, appelsin, kiwi, jordbær og blåbær. 


 Kutt alt opp i små biter og ha i en bolle.


VOILA!


 Jeg liker å spise fruktsalat sammen med mager vaniljekesam, men det er veldig godt som topping til smoothiebowls, havregrøt, arme riddere, eller med en kule vaniljeis til!


Lov meg at du unner deg litt dessert hver dag da!


1 kommentar:

  1. DU ER FLINK som tar grep når det føles nødvendig :)
    Klem fra BCN

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar :)