onsdag 27. januar 2016

Følg meg på instagram!

Bloggen har ikke blitt oppdatert på en stund, og jeg har rett og slett ikke hatt energien til å lage innlegg. Å skape blogginnlegg tar faktisk mye mer tid enn man skulle tro - man må være motivert, inspirert, ha overskudd til å lage gode måltider, ta bilde av alt man lager, skrive tekst... Ja, det er faktisk mye tid som ligger bak!

På grunn av mange ting har jeg ikke hatt overskudd til å ta fine bilder og bruke tid på å poste oppskrifter og inspirerende innlegg. Men jeg lager fortsatt mat!

I denne lille (håper det blir en liten) pausen kommer jeg til å publisere bilder og enkle oppskrifter på instagram! Så følg meg gjerne der om du vil ha tips og inspirasjon til lavfodmap-oppskrifter, sunne oppskrifter, eller bare god og enkel mat! I mellomtiden skal jeg fokusere på litt viktigere ting enn blogg og lover å komme sterkere tilbake.

På instagram heter jeg hanneaker90. Trykk HER for å komme til profilen min!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din kommentar :)