fredag 8. januar 2016

Nytt treningstøy gir ny motivasjon

YES! Jeg klarte å gjennomføre treningsøkt, og sitter nå blid og fornøyd i verdens diggeste kosedress av fleece (takk mamma!). Skal ikke lyve, det var ikke akkurat sånn at jeg spratt ut av sofaen da jeg så at klokka nærma seg 16:15. Jeg tenkte faktisk et øyeblikk at jeg skulle lukke øynene og legge treningsøkten i skjebnens hender - om jeg våknet var treningen ment to be. Om jeg sovnet, så var det det som var meningen. Haha er det mulig.. Heldigvis skjerpa jeg meg og fikk på meg treningstøy i en fart!




Jeg har jo hamstra treningstøy på salg! Både for å gi meg selv en liten ekstra motivasjonsboost, men også fordi jeg trengte en del nytt. Tightsene var utslitt og hullete, treningstoppene alt for trange (ops) og ukomfortable. Så da slo jeg til mens prisene var lave på H&M og kjøpte alt det her!




Nå har jeg virkelig ingen unnskylding til å ligge på latsiden. Må jo bruke alt det her, så nå er det bare å komme seg på trening. Akkurat nå brer duften av nystekt pai se i leiligheten og magen rumler. Deler oppskriften med dere i morgen!

1 kommentar:

Tusen takk for din kommentar :)