fredag 30. oktober 2015

Tacofredag

Den omgangssyken fra tidligere i helga ville liksom ikke gi deg. Så nå sitter jeg her da, igjen. Med en flaske vann og en pose potetsticks. Heldigvis har jeg forhåndslag noen innlegg, så det blir ikke stille her!

Fredag er synonymt med tacofredag for mange. Hva med å droppe tacoskjell og lefser og heller lage en mektig tacosalat?




Jeg brukte:

Kyllingkjøttdeig + olje til steking
Brune kidneybønner
Tacokrydder

Kinakål
Grønn paprika
Rødløk
Agurk
Mais

Stek kjøttdeig i olje, ha i bønner og tacokrydder. Hell i litt vann og la det absorbere.
Lag en salat av det du har i kjøleskapet. Bland sammen og ferdig! Jeg toppa det med noen knuste nachochips etter bildene ble tatt.




Tips: Stek ekstra kjøttdeig, så har du tacosalat til lunsj dagen etter. Kjøttet kan også fint fryses ned.


Titt innom i morgen - da poster jeg et skummelt bakeinnlegg! 

1 kommentar:

Tusen takk for din kommentar :)