mandag 26. oktober 2015

I dag er en hvetebolledag

I dag hadde jeg planer om å ta bilder til et matinnlegg, lage en skikkelig god pizza som jeg kunne poste oppskrift på og rydde i kjøleskapet. Men omgangssyken kom og tok meg.


Når man har omgangssyken kan man ikke tenke så mye på kosthold. For meg er det aller viktigste å bare få i seg noe! Så da ble det hveteboller. Det er alltid det eneste jeg vil ha når jeg er syk. Hveteboller, farris og earl grey. Da blir dagen bitte litt lysere.



Så mens jeg ligger her i sofaen (eller "redet" som Tim kaller det - tilbringer nok litt mye tid her), skal jeg tenke ut noen innlegg fremover. Har du noen ønsker om temaer eller oppskrifter, så rop ut! Jeg blir så utrolig glad for tilbakemeldinger - både her, på facebook og instagram.

Og så vil jeg bare si tusen takk for at så mange titter innom hver dag! Hadde ikke forventet så mange lesere - det motiverer meg til å gjøre en god jobb her inne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din kommentar :)