mandag 16. november 2015

Ukesmeny og treningsplaner

Søndagen gikk litt i ett i går, og fikk derfor ikke publisert ukesmenyen for denne uka!

Denne uka har jeg som mål å spise mer fisk, noe jeg kommer til å lage et eget innlegg om senere i dag. Målet er å spise tre fiskemiddager pluss en lunsj bestående av fisk, ettersom jeg ikke er noe glad i fisk som pålegg.

Ukesmenyen for uke 47 ser slik ut:

MANDAG:   Torsk surret med spekeskinke, med tilbehør
TIRSDAG:   Juksefiskesuppe
ONSDAG:   Kremet kyllingsalat
TORSDAG: Middagspølser med rotmos
FREDAG:    Laks i tortilla med mangosalsa
LØRDAG:   Spise borte
SØNDAG:   Hjemmelaget pizza


Har innlevering av eksamen om akkurat en uke i dag, så nå er det fullt kjør! Gleder meg veldig til å få levert og kanskje senke stressnivået litt ned.

Jeg har uansett kommet godt i gang med 30på45! Gjennomførte fire treningsøkter gjennom uka som var, og er veldig fornøyd med det.


Må selvfølgelig ta selfie på doen etter trening. YEAH


I dag står Power Yoga på planen, noe jeg aldri har prøvd før. Har planlagt 3-4 andre økter i tillegg, og håper jeg klarer å gjennomføre de. Vil ikke skrive noen konkret plan, for om jeg ikke får gjennomført den eksakte planen blir jeg så utrolig skuffa over meg selv. Har derfor heller litt løse planer, men målet er fortsatt det samme!

Forrige uke ble preget av litt slækking på kostholdet, så er nødt til å komme på rett spor igjen i dag. Starter man mandagen bra, setter man jo standarden for resten av uka, er det ikke sånn? Er ikke alle uker som er like enkle, og uka som gikk nå var nok en av de vanskeligste jeg har hatt så langt ut i løpet. Heldigvis er det så langt uti at vanene mine er jo egentlig endret. Det er bare de følelsene som noen ganger kommer og lurer deg.


Dagens frokost!


Skal proppe i meg masse sunt og godt denne uka, og så er det julebord på lørdag! HURRA!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din kommentar :)